علم و چیزای عجیب و غریب

من سعی میکنم در این سایت چیزای جالب علمی و عجیبی که تا به حال ندیدرو نشون بدم

علم و چیزای عجیب و غریب

من سعی میکنم در این سایت چیزای جالب علمی و عجیبی که تا به حال ندیدرو نشون بدم

من پارسا رمضانی شاگرد مدرسه ی سلام صادقیه واحد مهر هستم سعی میکنم تمرکزم روی درس باشه ولی در کنار او دوست دارم که در این سایت به شما چیزای عجیب و جالب و علمی و.... رو نشون بدم

بایگانی
آخرین مطالب

رفتار عجیب حیوانات

سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۲۷ ب.ظ

  • parsa ramezani

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی